snow

Fyllt på vitaminförrådet




Hej vänner! Ännu en dag har gått och jag tycker det går i en väldans fart. Mycket som händer, men ändå ingenting - om du förstår vad jag menar. Jag jobbar och jobbar och dagarna flyger förbi och det var väl typ IGÅR jag kom på att det verkligen inte är sommar och att vi faktiskt snart är i mitten på oktober! Samtidigt tycker jag allt är så vansinnigt vardagligt just nu (tycker det enda jag gör är att jobba och vila - grisförkylningen tar all energi!). Idag efter en heldag på förskolan cyklade jag inom min vän Madde som jobbar på Life. Jag köpte med mig hem massa D-vitamin. Jag tror det behövs nu när dagarna blir kortare! Häromdagen bunkrades det även upp med C-vitamin - så att jag kan få bukt på min jädrans seeeeeega förkylning NU! Blir deprimerad av att aldrig få känna mig PIGG. Men det vet ni nog vid det här laget! Hur som sitter jag här och lyssnar på jullåtar - mysigt värre! Ja, alltså visst är det en mysig tanke att det snart att dags för julpynt, Rocky Roads och jul (det är faktiskt inte så långt dit (intalar jag mig själv)!? Sitter även och fyller på min Ullareds-lista! Nästa vecka ska nämligen jag, Marcus och hans mamma dit en sväng! Undra vem som ser mest fram emot det? Inte är det Marcus i alla fall, hehe. Nej, nu ska jag ladda upp med te till Bonde Söker Fru! Mycket teve nu på hösten - Ensam Mamma Söker, bönderna och Hela Sverige Bakar! Också Idol förstås! Var några år sedan jag följde fredagsfinalerna - tycker det alltid är samma snack, samma låtar och långtråkigt! Men i år så är jag på det igen! Hepp - ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0