snow

Här är det sol i sinnet!

Lånad

Hej Bloggis!
Hoppas ni alla har en hejdundrans bra lördag! Här skiner solen på sitt bästa humör och jag har avverkat mitt första pass på jobbet! Tycker allt flyter på smidigt och lätt idag och håller tummarna att kvällen fortsätter i samma anda. Tar igen mig nu med ett iskallt glas Coca Cola och lite julmusik! Planerar mina julklappsinköp inför Ullared - mitt mål är att allt ska vara klappat och klart när jag går ut därifrån på måndag. Hm. Man kan ju alltid försöka! För är det något som jag bävar för så är det att vara ute i sista sekund med klapparna. När det närmar sig jul vill man allt sånt ska vara klart! Då ska man ju bara lägga benen högt och njuta! Så. Nu blir det 4,75 timmar till på äldreboendet och sedan upp tidigt imorgon igen. Men jag mår mycket bättre så det ska nog inte vara några problem. Känner ni vad det andas positiv energi här idag? GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0