snow

Hur man gör när man vill förlora kunder

 
Ska jag berätta en mycket märklig grej som hänt mig i veckan? Jo, det är så här att mitt abonnemang snart går ut och eftersom jag köpt telefonen hos Phone House är de nu intresserade av att få kontakt med mig. Nu ska de ju få mig, i samband att jag byter/förlänger abonnemanget, lägga vantar på en ny mobil. Allt detta är såklart full förståligt. Men nu kommer vi alltså till det konstiga. Under de närmaste tio dagarna har de ringt mig sex gånger. Ja. SEX gånger! Låter inte det helknäppt? Butiken i stan har hört av sig två gånger och huvudkontoret i Stockholm har ringt fyra samtal. Vad tror de egentligen? Att jag lockas av deras besatthet? De skrämmer ju snarare iväg mig! Så från och med i torsdags har jag de som en kontakt på telefonen så jag vet vilka jag kan klicka (vill ju annars vara snabb på att svara - tror ju det gäller jobb). Förutom dessa ringningar har de även mailat och smsat. Allt för att jag iiiiinte ska kunna missa att de vill fortsätta ha mig som kund. Phone House - ring mig en gång till och ni har en mindre med i klubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0