snow

Lönefredag


Hej kompisar! Vad kul att få ett par kommentarer från er! Alltid så roligt när ni skriver två rader! Det gör att man blir på så bra humör - vilket jag är idag! Solen skiner, det är fredag, jag har fått lön och ja, så ska jag ju jobba hela helgen också, haha. Men med rätt inställningen känns det ändå helt ok. Något som är mycket uppiggande är att igår hittade jag mina födelsedagspengar som jag heeelt glömt bort att jag hade! Hur underbart som helst! Så nu när både lönen kommit in och dessa pengar är satta på kontot blir man ju så shoppingsugen - blir inte ni det? Det liksom kliar lite i fingrarna. Fann denna skjorta snygg på Nelly, Cheap Monday! Visst är den snygg? (Jag tänker på Alexander Bard när jag ser den). När jag var liten skyllde jag alltid på att min plånbok var för tung och att jag då bara var tvungen att handla lite! Kan det vara enkronorna som tyngde ner den? Hm.. Hur som helst så ska jag ägna denna fredag med att gå en lång skön powerwalk (alltså vi har haft sommarvärme här i veckan! 17 grader två dagar i rad!), gå till Arbetsförmedlingen och uppdatera dem om min jobbsituation och i eftermiddag ska jag till jobbet. På söndag vrider vi ju bak klockan och även om jag tycker desto mer om att dra fram den så känns det skönt med en extra sovtimme natten till söndag - då jag har delad tur! Puss å kram och ha en superduper helg Bloggis! Ta hand om dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0