snow

Semesterdrömmar & låtsashelg

 
Tjena tjena (vinkning med konstiga fingerrörelser)! Nu har jag gjort min jobbhelg! Otroligt skönt! Sitter här efter ett träningspass. Typ. Ja, jag har vrålstädat mitt rum. Vad som menas med det? Att man håller på så mycket att man blir alldeles svettig. Fräscht! Och nu sitter jag här och drömmer mig iväg till Gran Canaria. Ja, jag vet inte hur det blir men jag funderar på att boka en resa dit. Mitt i allt januarislask hade det varit bra härligt att komma till ett varmt ställe med vippiga palmer. Men det kostar ju en del så det tåls att tänka på ett tag till. Kanske bättre att vänta och se om priserna pressas. Ja, ni hör. Här är det i-landproblem som ska lösas. Älskar det! Så här såg det ut sist jag var på Kanarieöarna (svårt att stava, haha - satt här och artikulerade med munnen för att få fram rätt stavelse). Ja du kära Bloggis - idag är det jag som har helg. Och sooooom jag njuter! Underbart! En mycket kort vecka med jobb väntar eftersom jag tänkte ha långhelg dessutom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0