snow

Baka hela veckan!

Bland annat dessa - med citronsmak - har jag fixat ihop!

Jag vet inte vad som har hänt med mig den här veckan men jag har kommit in i någon form av baktrans! Jag bakar och bakar, dag in och dag ut och verkar inte riktigt få nog! Himla mysigt får jag säga! I tisdags blev det kärleksmums, igår gjorde jag chokladbollar och idag svängde jag ihop ännu ett gäng med chokladbollar och även en plåt med muffins! Inte alls likt mig. Men det är kul. Så jag har helt enkelt inte kunnat sluta. Jag har försökt göra perfekta chokladbollar men lyckas inte riktigt. De jag gjorde är ju mer än goda, och jag äter ju också därefter (det där med att inte äta sötsaker försvann hipp som happ, för inte vill jag baka utan att få smaka - någon måtta får det vara) men jag vill få en kafékänsla över dem.. Stora, mörka och med en gnutta kaffesmak. Fortsättning följer.. 

Ikväll är det Hela Sverige Bakar och det är ju bara så gulligt.. Det ska jag bänka mig framför!

Kommentarer
Postat av: Maja

GUUUUUUD vilka fina muffins!!!!!!

2013-09-12 @ 20:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0