snow

Det är sommar - okej?


Det var väl ett jädrans snack om att sommaren är över. Höst hit och skinnjackor dit. Jag vill bara skrika NEJ NEJ NEJ DEN ÄR INTE ÖVER ÄN. SOMMAREN ÄR INTE FÖRBI. SER NI INTE? SHORTS FUNKAR FORTFARANDE! Så. Det ville jag säga. Och här med kom jag att tänka på att jag kanske nyss skrivit på bloggen att nu är det höst och radat upp en massa fördelar med mörka kvällar och dittan och dattan. Men om det är så, så tar jag tillbaka det. I alla fall för ett tag. Låt oss ge sommaren två veckor till. Än är campinggästerna kvar i Råbocka. Och är dem det så är det fortfarande sommar. Punkt.

Kommentarer
Postat av: Maja

Bra inlägg!

2013-09-03 @ 20:22:16
Postat av: Kusin vitamin

Jag vill faktiskt att det ska bli höst. Nu har sommaren varit så det kan bli lite kallt men ändå sol ute, inte regn ;)

2013-09-04 @ 15:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0