snow

Det kan inte hjälpas..

 
Hej kompisar! Hoppas allt är bra med er! Jag har känt mig på världens sämsta humör idag. När förkylning och lite deppighet och förvirring blandas ihop blir det ingen rolig Annie kan jag säga. Sämst! Men Marcus och familjen har fått stå ut och förhoppningsvis är jag snart både frisk från denna eviga onda hals, snoriga näsa och förvirring (hallååååå - kan ingen bara tala om för mig vad och vart jag ska plugga?) så att jag kan återgå till den där glada tjejen som jag ser mig själv som! Hur som helst så ska jag fylla godisskålen och hälla upp något gott att dricka nu. Det lindrar för stunden i alla fall. Har följt Halvåtta Hos Mig hela veckan så ska bänka mig framför veckans final. Sen ska jag sova länge imorgon och hoppas jag orkar med en helgs arbete! Glad torsdag på er alla - sprid glädje bäst du kan! Det finns så många (jag idag!) som behöver den! Lovar att ge tillbaka när jag är fylld med positiv energi!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0