snow

En annan lördag

 
Ni kanske tror att jag är en hårt arbetande kvinna den här helgen. Men om så är fallet så kan jag, tyvärr, meddela att ni har fel. Sedan sist vi hördes av har inte många knop blivit gjorda. Jag är helt däckad. Så jag tar allt i piano och försöker bli frisk. Drömmer om att göra situps. Ja, men faktiskt! Jag älskar känslan som träningen ger och nu har jag snart varit träningslös i två månader och jag känner verkligen att något saknas. Jag är så taggad och peppad att få dra ut i spåret men just nu blir jag helt matt av bara tanken. Så detta får väntas ett tag till. (Varför är det alltid så här va? Att när man inte har någon möjlighet till att träna så är det, det enda man vill göra. Och sen när man väl har chansen så sinar motivationen. Kan inte friskheten och motivationen gå hand i hand istället?). Så vad har jag då gjort idag? Legat på altanen i den här färgglada tröjan med solen i ryggen. Ätit mörkchoklad som är så gott att jag hade kunnat äta upp hela kakan. Varit, och är för den delen, halvt döv på höger öra. Också ja. Också har jag tyckt lite synd om mig själv. För att jag inte kan vara den hurtbulle som jag önskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0