snow

För att det är fredag

 
Åh! Den här fredagen har jag längtat efter i flera veckor! Jag är - från och med förra veckan - ledig varannan helg och jobbar varannan. Helt ok tycker jag och detta gör ju att jag längtar extra mycket efter mina lediga helger! Så nu firar jag in detta med lite godis och ett glas vin! Super! Ikväll blir det tacos här! Obligatoriskt, enligt mig.

 
Jag hade sovmorgon idag men gick ändå upp i tid för att komma ut på en runda! Skönt att starta dagen så. Men fy sjutton vad kallt det är nu.. Förra helgen sa det bara PANG så blev det höst. Och idag när jag kom ner till campingen såg jag att alla husbilar och vagnar var borta. Så nu kan jag inte ens lura mig själv att sommaren inte är slut. Hmm. Älskar enkelhet som sommaren ger men försöker tänka positivt. Det kommer bli en bra höst!

Nu tar jag helg - GLAD FREDAG BLOGGIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0