snow

Fredag & nya vanor

 
Hej på er! Det har varit relativt tyst här på bloggen i veckan. Det beror på att jag jobbat och haft tidiga morgnar varje dag vilket innebär att jag måste ha lagt mig i tid på kvällen för att orka pallra mig upp nästa dag. Men måndag-till-fredag-jobb gör att det känns extra skönt med helg! Jag och Anna gick på Tjejkvällen igår på stan och jag passade då på att köpa med mig ett gäng snusklubbor inför fredagskvällen. Jag har föresten börjat med nya vanor! Känns underbart! Jag har uteslutit kakor, godis, efterrätter och till och med Bjärechips för att bli av med sötsuget! Får bara äta snusklubbor och popcorn! Jag är inne på tredje veckan så nu börjar jag verkligen komma in i det! Längtar som en tok bara efter att få träna igen! Då kommer den där riktiga kicken att infinna sig! Men halsen vill inte ge med sig så jag får vänta ett tag till. Ska verkligen passa på att springa i skogen nu när det fortfarande är SOMMAR och varma vindar! Riktigt fredagspepp idag! Vi hörs i helgen! Puss å kram så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0