snow

Godmorgon med te & kyla!



Ja, burrit värre är det denna morgon.
Jag har väl i och för sig inte själv märkt detta än men termometern visar kallt och Marcus smsade och sa att det var riktigt kyligt ute. Så jag får väl anta att det är det då också. Jag sitter här (ja, faktiskt - bilden togs nyss) och dricker te och lyssnar på världens just nu mysigaste låt. Holy med The Moniker! Ni bara mååååste ta er tid till att höra den! Man tröttnar aldrig! Nu ska jag och min dumma hals ta en rask promenad! Sen får vi se vart den här dagen bär hän! GLAD TISDAG!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh! Fin muggm vem fick du den av må tro?? hihihihihhi :))))

Svar:
Annie

2013-09-18 @ 21:30:55
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0