snow

Leo & muffins


God helg på er alla! Hoppas ni njuter riktigt ordentligt och känner att helgen inte är slut än. Det känner väl dessvärre jag, att den är. Ska nämligen hoppa in ikväll och jobba - men tänker på att då slipper jag min delade tur nästa vecka, för det är ena delen av den jag ska jobba in ikväll. Så inget ont som inte för något gott med sig. Men innan jag pyser ut i regnet för några timmar på jobb så tänkte jag plöja vad jag gjort i helgen. Igår kväll var jag på dejt med min fina kille. Vi var på stan och åt en bit mat - så mysigt och båda åt en mycket god fläskfilé. Jag invigde mina nya leobyxor! Visst är de coola? Jag känner mig riktigt ball i dem! Hade en enkel, svart blus till och grova boots. Köpte dessa i somras när jag var i Malaga - på Zara!


När vi kom hem från stan mumsade vi på muffinsen som jag gjort under eftermiddagen. Supergoda om jag får säga det själv! Gjorde en sats med blåbär (som mamma plockat - ekologiskt) och en med kakao, som jag hackade ner 100 gram mörk choklad i! Gillar när man får lite tuggmotstånd av chokladbitarna som ligger i smeten! Bra lördag! Idag har jag och familjen varit på Väla och Ikea i flera timmar. Jag drömde mig bort, på Ikea, till min framtida lägenhet. Ni vet de där minilägenheterna som de inrett men praktiska lösningar som man får gå runt och kika i. Älskar sånt! Nu ska jag dra på mig regnkappan och ta biiiiiilen till äldreboendet! Ösregn får inte mina ben att vilja cykla! Håller tummarna för att halsontet, som jag gått och burit på i SEX veckor nu, försvinner snarast. Annars får jag kolla upp det! Orkar inte känna mig halv mer. Ha en fortsatt fin söndag Bloggis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0