snow

Lugnet



Hej helg!
Ja, en måndag har aldrig känts mer som helg än vad denna gör. Underbart! Idag har jag släppt på min ilska och fokuserar istället framåt! Jag tog sovmorgon - har gått upp halv sex hela veckan - och det var otroligt skönt! Dammade av rummet, tog en långpromenad och nu sitter jag här - helt slut i kroppen och med en hals som inte ger med sig med det onda. Jag har även hunnit göra upp en plan och skrivit ner delmål till hur jag ska träna under hösten men då måste kroppen vara i fas. Så segt! Jag har varit förkyld i fem veckor nu! Förutom det är allt fint och allting går i ett mycket lugnt tempo idag. Vädret får mig också till att bli alldeles lugn. Igår blev det, hur mycket det än tar emot att säga, höst. Lördagen bjöd på 20 grader men igår var det precis om att det slog om. 14 grader, regn och blåst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0