snow

Bikinisäsong


När vi ändå är inne på kläder måste jag visa er dessa snygga bikinis!
Jag hittade alla HÄR. Har väl egentligen bestämt mig för att gå på jakt efter en enfärgad i år, efter att ha blivit av med min förra som låg i resväskan som kom bort. Högst upp på listan står en marinblå eller brun. Men som till synens lyckas jag alltid lockas av mönster och blommor! Men visst är de läckra? Jag gillar den sista extra mycket! Andra kriterier jag har på mitt nästkommande bikiniinköp är att överdelen är en "vanlig bh", att trosorna inte är för låga och har knyten i sidorna och att trosorna inte slutar precis innan rumpan slutar. Precis som att den inte fått plats. Hahaha, detta är ju omöjligt att beskriva märker jag! Skit samma. Jag ska visa er bikinin när eller OM jag finner den, så ni får se vad jag menar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0