snow

Degedag & full blom!



Så var det söndag, eller ja måndag, men vilken dag det än må vara så är det så mycket söndag det bara kan bli idag!
Igår var jag och firade morfar med familj och släkt! Kusinskaran var samlad och vi hade en rolig kväll tillsammans! Mormor hade bakat sitt klassiska bröd och vi pratade bröllop! När vi kom hem släppte Adam av mig hos Marcus, där han och några vänner spelade spel och drack öl! Vi vaknade inte förrän elva idag och sedan har dagen blivit därefter (hatar gå upp sent). Halv nio är min optimala "sovmorgontid".. Vi har varit sega, lagat lunch klockan fyra, spelat pingis och ja, nu har jag smällt i mig min andra pizza för den här helgen! Det bordar gott! Men vilken helg det har varit! Eller ja, minus att mamma och pappa åkt på influensan och ligger här hemma med feber och förkylning. Förutom det har den varit väldigt bra! Mycket tid med vänner och så har våren verkligen varit på besök. I detta nu är här 17 grader! Var bara tvungen att springa ut och fota ett par bilder. Det blir ju roligare så. Att blogga med aktuella foton alltså. Men vilka bilder sen, haha - mest till att radera! För mycket ljus, för mörkt, suddigt och dant. Men vädret! Fantastiskt!! Minns att det för några år sedan var precis samma - påsken inföll i mitten på april och påsklovet kändes snarare som sommarlov! På bara några dagar har träden slått ut och skogen blivit grön! Magnolian är dessutom i sin fulla prakt! Jag ääääälskar det tusen gånger om!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0