snow

Din dumma sill!


April april, dagen då man får vara elak och inte behöva
tala ett dugg sanning! Har ni lurat någon idag? Jag är inte så mycket för det där men är beredd att barnen kommer gå loss! Det kommer antagligen vara troliga saker som ser du, det går en elefant på gården eller liknande! Gulligt kan jag tycka! Jobbar till fem idag så ska lyssna på aprilskämt långt in på eftermiddagen och kvällen ska jag sedan spendera som de flesta andra tisdagskvällar! Med min härliga kille! Älskar att gå och toklängta efter honom och värdesätter våra timmar ihop väldigt mycket! Tror jag ska lura i honom något riktigt bra! Man kan ju försöka i alla fall! GLAD TISDAG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0