snow

Fotbollsfru


Hallå i söndagshänget!
Hoppas ni har en bra helg och är på ert bästa söndagshumör! Jag har bestämt mig för att ha en lugn dag och undvika stress och snabba puckar! Igår var det mer fartfyllt. Jag röjde järnet här hemma under förmiddagen. Att städa är som att rensa själen för mig. Det känns så rent och skönt efteråt! Sedan hade jag bestämt mig för att köra ett intervallpass. Den här gången i en backe. Sprang till Skälderviken för där finns en mycket seg och lång sådan. Sprang upp och ner fem gånger, sedan var jag helt slut. Så galet jobbigt att jag knappt fick luft. Men glad att jag ändå gjorde det för detta gör mycket för konditionen. Och kroppen gillar varierande träningsformer! Idag skriker rumpan AJ. På eftermiddagen lockade jag med mig Anna och Josse till Valhall för att se Marcus spela match. Tycker att jag ställer upp som flickvän på många plan men det här med att stötta han i fotboll är jag inget vidare på. Men igår - då jävlar! Det var seriepremiär mellan Skälderviken och Strövelstorp - och SIF vann med 4-0! Heja heja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0