snow

Hej å hå onsdag!

Snapchat är kul!

Hallå onsdag och VA, regn?
Vi har varit bortskämda med sol i flera veckor nu så tycker det är rent av mysigt när regnet smattrar mot fönsterrutan! Att det är snöblandat är väl dock inget jag hurrar för. Vet inte hur det går till för det är flera plusgrader ute men sitter ju skyddad under tak så ska inte klaga! Har haft en lång dag på jobbet! Tio timmar blev det. Så ska därför hålla kväll nu. Duscha, måla naglarna, äta ett päron och se finalen i Mästerkocken! Vem hejar ni på? Varje gång jag och Marcus börjar kolla på en ny serie så säger tävlingsmänniskorna i oss att vi måååste gissa vem som kammar hem segern. Marcus sa Lennie (som åkte ut som nummer två typ, haha) och jag sa Amir! Tror ni att det blir han eller Ala? Det får vi se ikväll! Oj vad spännande va? (Haha, trött är bara förnamnet!) Har ni sett Biggest Loser föresten? Jag gissar att Jonas vinner... Han höll på att åka ut igår men tror ändå på honom! Go go! Imorgon öppnar jag på förskolan, ska besöka Friskis och laga mat! Blir en bra torsdag! Sen är det snart helg igen. Ett två tre, dagarna går!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0