snow

Leo Eklund


Jakob Eklund

Okej.
Nu ska jag berätta något mycket märkligt som hände häromdagen. Jag sitter och tittar på det här nygamla programmet "Här Är Ditt Kylskåp". Pia Johansson är programledare och den mycket energiske skalliga kocken, som jag inte vet namnet på, letar efter ingredienser i kändisen kök och skafferi för att koka ihop något smarrigt. Så långt är alla med. Den här gången är de hemma hos skådespelaren Jakob Eklund, som spelar Johan Falk. Vet ni vem jag menar? De lagar middag till honom och ja, det är en trevlig timme helt enkelt. Med på middagen är även Jakobs familj, varav hans son jag känner mycket väl igen. Hur som helst så går det ett par dagar och jag minns att pojken heter Leo. Jag och Marcus kollar teve och jag berättar att jag är säker på att jag sett den här killen men har svårt att placera honom (sånt kan gå mig på huvudet!). Just när jag säger detta är det reklam på teven och jag får för mig att googla Leo Eklund. EXAKT i den sekunden som jag trycker på sök och säger hans namn högt så kommer reklamen från Trygg Hansa upp i rutan och de säger "Det här är Leo Eklund som har försäkrat sin båt, sin hund och..." bla bla bla. Jag blir helt paff! För det första, vad är oddsen att skådisen son heter samma som reklamsnuttskillen? Och för det andra, att vi båda säger namnet i kör, jag och tevereklamsrösten?! Jag blev livrädd och tror nu att detta betyder något, haha. Är på min vakt och har ögon och öron öppna för är säker på att någon försöker säga mig något. Vad menas med detta? Det måste vara ett tecken! Men också, hjälp mig! Viiiilket program har han varit med i? Jag lovar berätta om jag kommer på det. För jag vet ju att ni är lika spända på fortsättningen som jag!!

Nu när jag googlar rättar söksidan mig med att han heter Leon Eklund...

Bilden är från den HÄR sidan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0