snow

Grillat & Essence

Middagens sällskapshund
SKÅL!

Vet ni vad jag tycker är viktigt att ta upp i en blogg ibland?
Att man är på dåligt humör. Att livet inte känns så jäkla superbra, som det emellanåt kan ge sken av. Så nu får ni veta att jag har haft kort stubin idag och av olika anledningar, inte varit mitt bästa jag. Jag är alltså inte perfekt! Say whhaaaat, är du inte det Annie? Haha.. Nu ska jag i alla fall äta världens härligaste mat, i världens härligaste väder! Och inviga mina nya vinglas, som är typ Marcus största konkurrent just nu - Essence! Grillade revben i min favoritmarinad, en stor sallad med massa fetaost, klyftpotatis med mycket timjan, rosmarin och dragon, baconlindad sparris och grillade formfranska med ringlad olivolja och tapenade! Så himlens gott! Ni måste tro att jag lever för att äta med tanke på hur mycket jag skriver om just mat. Men vill ni veta? Jag ÄLSKAR mat och tycker det är en stor glädje i livet! Mina föräldrar har alltid lagt mycket tid på matlagning och jag hoppas att jag i framtid prioriterar att lägga ner lika mycket energi på detta till mina barn. Ha nu en GLAAAAAAAD lördag kära, kära Bloggis! 

Kommentarer
Postat av: Maja

Det ser underbart ut!! Och sjukt snygga vinglas!! ;)

Svar: Jag hade kunnat äta det tre dagar i veckan, lätt! Tack! Jag älskar dem!
Annie

2014-04-26 @ 23:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0