snow

Påskafton


Gårdagen var perfekt!
Kusintid och kompistid! Mötte upp Ebba och Ida på stan vid lunchtid. Vi åt bakad potatis på en uteservering och njöt av solen! Sen gick vi på stan. Massa folk, jag fyndade solglasögon och Ebba köpte liljor på torget. På eftermiddagen gjorde jag ett försök att sola på altanen. Men jag och björken är inte vänner. Över huvudtaget. Jag nyser, näsan rinner, ögonen är röda och kliar och ja, jag står knappt ut! Men man kan ju inte säga annat än att detta påskväder är uuuunderbart! På kvällen cyklade jag och Malin till stan, köpte med oss en pizza och fortsatte till Vita Räck! Där satt vi till solen nästan gått ner för att cyklade hem till Malin igen! Vi tinade upp våra frusna fingrar med te, satte igång filmen vi hyrt och åt salta S! Vilken afton det blev!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är bäst! :)

2014-04-20 @ 16:29:26
URL: http://wwwmalinmansson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0