snow

Rusar fram

På språng idag, därav fingret

Hej hopp i farten!
Här är det full rulle kanelbulle! Men tänker positivt! För att få en vila i denna vardag räcker det man kollar kalendern! Jag vill slänga ut ett HURRA åt alla röda dagar som är på ingång! Det innebär att vi får många halv-långa veckor framöver! Och det är väldigt välkommet! Till helgen är det påsk, eller som ett barn frågade idag: är det glad påsk den här veckan? Sen infaller första maj nästa torsdag. Tror att det sen är tre "vanliga veckor" för att fortsätta med Kristi Himmelfärdsdag, nationaldag och midsommar! Tycker veckorna bara flyger förbi! Allt händer på en och samma gång, vilket både är skrämmande och härligt! Mycket jobb just nu och på detta försöker jag planera in mina träningspass. Göteborgsvarvet närmar sig med stormsteg! Trodde väl aldrig att det skulle vara så svårt att få ihop fyra tillfällen i veckan. Men det är lättare sagt än gjort. Försöker dock tänka att det räcker jag tar mig runt och det viktigaste är att jag är frisk. Sen får det gå hur fort eller långsamt det bäst vill. Fick verkligen en tankeställare när jag gick här hemma och var så yr. Hälsan går i första hand! Skogen börjar bli grön och alla buskar och träd slår ut! Det är tidigt i år! Vi får en VÅR, vilket jag älskar! Tackarrr!! Det skiner stora solar under påsken också! HURRA för det! Just nu ser jag fram emot långhelg, slinga och klippa håret, valborg och vårshow! Heja heja april!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0