snow

Sax ♥ Elina


Vet ni vad jag ska göra idag?
Av rubriken och bilden att döma är det kanske inte såååå svårt att lista ut! Bästa Elina ska sätta saxen i mitt hår och fixa min hemska utväxt! Tänker mig en "lugg" som jag haft ett tag nu men som växer ut fortare än man hinner blinka. Den är för kort precis när man klippt den, växer till sig och blir perfekt i tre veckor och sen är den ingen lugg mer. Jag kör alltså på ett säkert kort men trivs man så gör man! Tycker mitt hår mest har hängt och varit tråkigt i flera års tid men förra sommaren "hittade jag hem" (HAHA skrattar högt när jag skriver det. Låter ju som detta är liiiiivsviktigt!) och blev nöjd efter jag klippt lugg och fått lite längd på håret. Man är ju så feg när det kommer till det här med frisyrer. Men jag har testat klippt av det, skaffat hellugg, låtit bli att slinga det och annat knepigt men jag har aldrig riktigt trivts. Så: ljust, långt och halvlugg kommer sitta susen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0