snow

Släkten är värst!



Föresten.
Blev ni lurade i tisdags? Jag har aldrig någon framförhållning när det kommer till första april så när jag väl står där med bushumör och sug på att luras så lyckas jag aldrig komma på något värst bra skämt. Men lurade blev jag. Och som vanligt var det av släktens ljugproffs. Den minsta i kusinskaran. Men den största lögnaren av dem alla. Ebba! Jag blir så trött på mig själv, att jag vaaaart enda år går på hennes skämt! I år hade hon till exempel färgat håret rött. Juuuust den första april mms:ar hon ivrigt om detta med en bild, på någon som jag trodde var hon. Och jag är ju så godtrogen att jag inte ens tänker tanken att det kanske inte är sant. Haha, man känner sig så dum! Och barnen sa, precis som jag anade, att jag hade en elefant och häst och giraff och allt vad det var bakom ryggen. Eller varför inte en kråka på huvudet? Och jag trodde på det vaaaarje gång vilket var HEMSKT roligt i deras ögon! Underbart! Nästa år, då vill jag lova, ska även JAG ha något att komma med! Jag nämner inga namn, men SE UPP! 

Kommentarer
Postat av: Ebbis

HAHAHHAHHHHA!!! Det är så roligt att lura dig Annie ;)

2014-04-03 @ 16:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0