snow

Tandvård



Jag är typ aldrig hos tandläkaren.
Så det känns ovant och konstigt att gå dit. Hatar när de tar bilder på tänderna och man är tvungen att bita för kung och fosterland för att den där plattan ska sitta still. Förutom den lilla proceduren brukar jag inte ha några problem eller någon form av ångest att gå till tandläkaren. Är dock mycket rädd för att de en dag ska komma och säga att jag har hål och måste borra! För det verkar ju inte vara en fest direkt. Vet inte hur en borr ser ut men tänker ju mig en stor borrmaskin som de trycker in i munnen, haha. Och man håller sig så hårt i armstöden för att inte trilla av stolen att knogarna vitnar. Och som sagt, det känns inte ett dugg lockande! Men som tur tror jag tandtråd och Flux skyddar mig rätt bra från det. Och generna har kanske också ett kort i spelet? Vad vet jag?! Nu ska jag hur som helst trampa mig iväg till Folktandvården och visa gaddarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0