snow

Utgång & utomhushäng

Klockan 20:00 och klockan 02:00

Kära Bloggis.
Igår blev jag påmind om att vänner är en viktig del av livet. Mitt dåliga humör var som bortblåst när jag fick umgås och skratta med härliga människor. Efter grillning med familjen åkte jag hem till Marcus för egengjorda charader, shots och en spontan utgång! Vi dansade till klockan tre och avslutade natten med pizza! Idag har jag lyssnat på mina nya favoritlåtar, Let It Go från filmen Frozen och Me And My Broken Heart! Bra musik är bland det bästa jag vet! Dagen har även bjudit på sommarvärme, jag och Marcus har somnat i vars en solstol, ätit piggelin och jag har även hjälpt mamma och pappa i trädgården! En mycket bra söndag som jag tänkte avsluta med Mästarnas Mästare och Bjärechips!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0