snow

Vårens favoritplagg


Mina absoluta favoriter nu när våren äntligen gjort entré är dessa två godingar.
Min jeansjacka och mina marinblå chinos. Jackan för att jag gillar passformen, den mörka nyansen och att den har silvriga knappar. Byxorna för att de känns luftiga, sköna och för att det inte är jeans! Är det något jag är trött på nu så är det väl ändå de där trånga jeansen som hängt med en hela hösten och vintern! Det känns som det alltid blir samma. Tänkte på det häromdagen när jag rensade garderoben (lär mig aldrig hur det stavas!). Jag har högar med kläder och tycker på något sätt om vart enda plagg, eftersom jag inte har hjärta att skänka och ta bort det. Men trots att man dealar med sig själv varje morgon om vad man ska ha på sig så väljer man alltid mellan samma byxor, skjortor, blusar och tröjor. Så tråkig man är! Tycker andra är så bra på att slänga runt en liten sjal för att få det lilla extra. Men hur snyggt jag än tycker det är på andra så känns det aldrig riktigt hundra och riktigt jag, när den kommer runt min hals. Konstigt det där. Nu ser jag fram emot att få lite färg på benen och använda blommiga klänningar! För ni som känner mig vet hur mycket jag älskar att vara barbent!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0