snow

Vintern rasar ut!


Hallå mitt i valborgsfirandet!
Det blir många aftnar nu! Först påskafton och nu självaste kungens födelsedag och denna valborgsmässoafton! Har haft korvgrillning på förskolan med alla avdelningarna och skinande sol! Jag är verkligen kär i april 2014! Vädermässigt har den här månaden toppat! Försmak på en (förhoppningsvis) fantastisk sommar! Det har varit många ljusa kvällar och 20 grader varmt! Och sol och blå himmel, ja jag vet inte hur många dagar! Och till råge på detta har en grön bomb exploderat i skog och mark! Ville mest bara önska er en riktigt härlig kväll och ge en liten puss till april! Ses i maj - min absoluta favoritmånad! Heja heja - ut med vintern och IN MED VÅREN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0