snow

Cupcakes & hamnen


God morgon Bloggis!
Vaknade i morse av att det mullrade och av regnet som smattrade på rutan. Men när jag somnade om och gick upp vid elva (!!) var det strålande sol och det sägs bli upp emot 30 grader! I gårkväll hade vi släkten här, som jag skrev. Jag hade ju bakat och trots att det var lite krångligt att få ihop så måste jag säga att de här cupcakes var de godaste jag gjort hitintills. Med smak av citron och björnbär, plockade från trädgården. På detta hade jag massa smaskigheter. Florsocker, nutella, kakao, vaniljsocker, kaffe och philadelphiaost. Idag har jag min internetfria dag. Men det gör inte så mycket för jag har massa annat att fixa med. Som till exempel de 600 bilderna Ebba och jag tog i går. Alltså ljuset. Vid hamnen. Vid åttatiden. Jag dör! Det var så fint! Så räkna med många kort här framöver! Jag bytte profilbilden här inne, den lilla till vänster. Uppdatera sidan om ni inte ser. Nu blir det stranden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0