snow

Klädsnack


Nu ska jag bege mig till Väla. Jag hade, som ni kanske kommer ihåg, köpstopp i våras. Det gick rätt bra, där ett tag. Men sen kom reor och semester och tid och ja. Då var det kört. Nu är jag så dum att jag försöker hitta på massa anledningar till att handla nytt. Innerst inne vet jag ju att mina garderob är fullsmockad och inte ens en liten skör blus får plats. Men ska jag säga anledningarna jag har kommit på? Först av allt så shoppade jag inget på Kreta. Det gjorde nämligen mina kompanjoner. Så då får ju jag göra det här hemma istället. För det andra så har jag hittat ett pangpris på skorna jag vill köpa. Då måste man ju passa på. Och för det tredje så röker jag inte. Haha, nu på nollningen röker typ vart enda kotte. Inte riktigt kanske. Men typ. Och då tänker jag på alla pengar jag sparar in på att inte handla cigaretter. Och då tycker jag plötsligt att jag är duktig och kan unna mig lite kläder eller skor eller vad det nu må vara...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0