snow

Odd Molly


Nämnde häromdagen att jag köpt två nya klänningar.
Beställde från Odd Mollys hemsidan och var riktigt glad över mina fynd! Lyckan var dock kortvarig. Den ena var på snäppet för liten och den andre för stor. Ändå var båda i samma storlek. Jag brukar ha tur när jag beställer från nätet men tyvärr inte den här gången. Den ceriserosa fastnade jag för direkt när den kom ut som vårnyhet. Älskar färgen men puffärmarna gjorde att jag skickade tillbaka den. Eftersom klänningen var lite för stor trillade ärmen ner på axeln och helt plötsligt hade jag blivit bredaxlad, som en riktigt muskelknutte, haha. Klänningen i beige älskade jag men lite för genomskinlig för att kännas rättklädd ute på stan. Blir snarare en strandtunika och det ville jag inte ha. Ja ja ja, vilka problem jag tampas med va? Sa ju att jag inte har ett perfekt liv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0