snow

Sista paret ut


Nu har ni snart fått se "alla" 600 bilder jag och Ebba tog vid Småbåtshamnen. Tycker så mycket om dem att ni hade kunnat få dubbelt så många. Men då hade ni nog tröttnat och min blogg hade sjunkit från 25 till 10 i antal och det vill jag inte! Jag måste värna om de läsare jag har, så är det ju. Med det sagt blir dessa de sista. Om jag känner mig själv rätt är det bilder som dessa jag kommer titta på med en gnutta avund i blicken någon gång mellan nyår och vårslasket (det bästa med att ha en blogg är att man kan bläddra i arkivet). Man vill ju att det ska vara sommar mest hela tiden. De saker jag vet att jag kommer sakna extra mycket, och som man just nu bara tar som en självklarhet är 1. Enkelheten att klä sig. T-shirt och shorts när man ska träna och en klänning och kofta när man ska ut. 2. Ljuset. Framför allt på kvällarna. 3. Middagar på altanen. Finns det något somrigare? 4. Jogga på asfalt utan att behöva sicksacka mellan isfläckar. 5. Enkelheten att umgås. Picknick vid ån eller på stranden. Inga krusiduller. 6. Grönt och grönska. Alla färgskalor vart man än kollar. DET kommer jag nog sakna mest av allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0