snow

UV



Satt hela gårkvällen och redigerade bilder från hamnen!
Och oj vad många det ändå blev som fick stanna, trots hård gallring. Här kommer två där man ser mitt hår tydligt. Det första jag gjorde när jag gick på semester förra veckan var att åka till Elina för klipp och färg! Älskar att ha nyslingat hår, känns så fräscht. Klippte det även rätt mycket för att få ett så kallat "u". Eller Elina säger att jag har ett "v" men jag tycker det känns mer som ett "u". Nöjd är jag i alla fall! Slingade det en nyans ljusare än vad jag brukar. Trivs så bra i det. Men kom på, så här i efterhand, att det kommer blekas rätt mycket på Kreta. När jag kommer hem är jag kanske vithårig. Det återstår att se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0