snow

15 till 15


Nu startar jag ett nytt projekt! Det är jag och JAG som är med i denna omfattande, spännande och storslagna utmaning! Jag är så trött på att känna mig halvdan, förkyld, svag, pluffsig och BLÄ! Så därför har jag bestämt mig för att göra något åt saken! Det händer tyvärr inget av att bara tänka tanken på förändring! Då hade inte fetma varit ett folkhälsoproblem i världen. Från och med idag fram till den 15 mars, då Seedingloppet går av stapeln (där varvtiden avgör vilken startgrupp man kommer i på Göteborgsvarvet), ska jag sluta med sött (är så trött på att äta en massa onyttigt utan att njuta) och börja träna ordenligt! Jag ser fram emot en jul där fokus inte ligger i att frossa. Det här ska bli KUL men det kommer bli otroligt kämpigt! Mitt mål ser jag framför mig. Milen på 55 minuter och vågen på 55 kilo. Jag vill kommentera att det är inte kilona som är det viktiga utan att jag känner mig ALERT, STARK och FRISK! Men jag tror vi alla har en vikt som vi trivs med och det här är min, inga konstigheter! I tre månader ska jag ta mig, i den här färgsprakande jackan, från botten till toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0