snow

Annandag jul



Dagarna bara springer iväg.
Julfirande och Marathon i släktträffar gör att ångesten för tentan glöms bort. Igår var vi samlade hos mormor och morfar. Vi gick ut med Ebba på kvällen, premiärtestade en selfiepinne och spelade biljard. Jag gjorde väldigt dåligt ifrån mig. Får träna helt enkelt! Vaknade upp till åtta minusgrader, frost och vitt på alla grenar. Vinterland! Idag har jag undvikit Väla. Läste att det har varit kaos där, köer långt ut på motorvägen. Hjälp! Jag har istället tagit det lugnt på hemmaplan, bytt en julklapp, sett min stalker Lars, hängt med Marcus och fått fotvård av mamma. Ikväll ska jag och Marcus ge varandra klappar och äta morötter med dipp. Glad fredag eller söndag eller vilken dag det nu må vara!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0