snow

Dan före dopparedan


Också blev det jul! Jag vaknade tidigt och en halvtimme senare var jag och mamma på Maxi för att hinna före folkruschen. Vi hann! Det här året är alla i min familj lediga kring jul, vilket är väldigt mysigt! Ikväll ska vi grilla, jag har önskat olivolja, grillat lantbröd och tapenade som tilltugg, spela Mario och ha uppesittarkväll med Bingolotto. Jag måste ju bara berätta om min drömkväll igår. Först sista valet i Ensam Mamma Söker, sen ett extraprogram med Bonde Söker Fru och som grädde på moset fyra avsnitt av vad-hände-sen med mammorna! Blir det bättre än så? Haha, älskar kärlek (men bara 1 av 3 mammor fann kärleken, tragiskt eller komiskt, eller hur man nu väljer att se på det, nog..)!! Nu byter vi ämne helt. Tanken från början med det här inlägget var att visa framsidan på kalendern för nästa år. Så då gör jag det nu. Gillar att pyssla och fixa med foton! Men det vet ni ju vid det här laget. Nu hoppas jag att ni allesamman får en riktigt härlig lillejulafton! Jag ska koka mig lite buljongte och läsa favoritbloggarna innan jag tar tag i dagens bestyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0