snow

Julhälsning


Hej Bloggis! Så var det julafton! Barnens stora högtid! När jag var liten gillade jag aldrig kvällen innan julafton. För då visste jag vad som väntade. En långtråkig natt när jag vred och vände i sängen i timmar och undrade hur morgondagen skulle bli. Jag brukade somna först vid tvåsnåret och vaknade extra tidigt. Spänning. Förväntan. Nervositet. Glädje. Det var många känslor som rymdes i min lilla kropp! Igår kväll kunde jag dock hålla mig lugn faktiskt. Äntligen, efter tjugo jular! Nu har jag precis spelat Mario (och det viktigaste är att jag kan meddela att jag vann över Adam)! Ska nu ut på en långpromenad och sedan lacka naglarna i rött. Vad har ni önskat er i julklapp föresten? Jag håller tummarna att tomten har sett att jag har varit snäll och uppmärksammat Jelly Bean på min önskelista! Nu hoppas jag Ni alla får en fröjdefull och GOD JUL! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0