snow

Julkonsert


Igår lagade jag tacos som var klar lagom till att mamma kom hem från jobbet.
Jag hade igång julmusik och tände alla ljus som jag kom över! Nu är jag i julstämning. Det är bara snön som saknas, det är nio plusgrader ute så undrar om den hinner komma. På kvällen var vi på julkonsert i kyrkan. Jag hade inga högre förväntningar. Men den var verkligen SÅ himla bra! Det var en stor kör som sjöng icke traditionella jullåtar. Prästen var, för mig ny, och satte ribban högt. Han spelade elgitarr och sjöng en låt av U2. Vi hittade släkten i en bänkrad, vilket var väldigt kul! Efteråt vad jag alldeles sprallig och glad. Mer julkonserter åt folket!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0