snow

Jullov & julrea


Just nu lever jag i en riktig jullovsbubbla. Det är så himla härligt att slippa bry sig om tider, veckodagar och vardagsbekymmer. Jag tänkte strax hoppa in i duschen och klä mig i något anständigt. Sitter just nu med en rosa fleece, hörlurar i öronen och tofs på huvudet. Ikväll ska jag på spelkväll hos Josse. Sällskapspel och vänner brukar bli en himla bra kombination. Jag fick det här av Marcus föräldrar. Jag har aldrig testat det men verkar lovande! Vi får ge våra omdömen efter ikväll. Vad har då hänt den här lördagen, den 27 december? Jag startade dagen med att cykla till stan. Jag och mamma kollade in rean. Köpte en blus på Flash (höjer dambutikens medelålder drastiskt) och en tröja som jag kikat tidigare på från MQ. Sedan har jag mest mosat runder, tänkt bra tankar som att förnya mitt träningskort på Friskis men i samma stund som jag står redo i dörren ser jag att deras reception är stängd (kollade nätet, ingen magi alltså). Så synd va? Jag som var så sugen på att träna.. Men jag tog mig ut med Hannah och Amanda istället. Det var underbart men kallt! Nu: MER JULLOV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0