snow

Julspel & rocky roads



Hej Bloggis!
Hoppas du har en strålande fredag! Jag har mest flängt rundor idag. Jag startade min morgon med en powerwalk. Vågade inte gå i skogen, eftersom de varnade med att jakt pågår. Läskigt om man misstas för att vara en räv. Eller en björn. Eller älg. Eller något. Sedan åkte jag till kyrkan för att titta på ett julspel som Ebba är med i. Det handlade om Jesu födelse, konstigt nog. En avdelning från förskolan var också där, så det passade bra. Efter detta cyklade jag hem och bakade. Rocky roads. En riktig klassiker som blir lika god varje gång. Ska inte baka mycket mer än så här i jul. När jag ser bilden ovan ser jag nämligen knappt mig själv utan snarare en köttbulle med för mycket grädde. Haha, kanske inte passar att skriva så här, i samband med bakning, men jag hatar verkligen att känna mig så här! Nu har jag precis kommit hem från en shoppingrunda. Är ute och letar efter de sista julklapparna. Utan att lyckas. Fel storlekar hit och dit. Gör ett nytt försök nu när farmor och Tilde strax kommer för att hämta upp mig. Vi ska gå på stan! Ikväll blir det tacos, världens godaste guacamole (det gör typ hela måltiden) och idolfinal! Jag har inte följt det i år men första gången jag hörde Molly så tänkte jag att det inte blir så spännande! Heja heja! GLAD FREDAG!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0