snow

Ledig mitt i veckan



Den här veckan är jag ledig för att skriva hemtenta!
 Jag blev klar igår! Två minuter efter att jag skickat in den ringde det från förskolan. Jag satt i pyjamas, med en knut på huvudet och osminkad när jag fick samtalet. På två röda, eller en halvtimme för att vara exakt, fixade jag mig, susade iväg och landade på dagiset. Även idag har jag hängt med barnen! Därav tystnaden här inne! Vi har varit på en lekplats, ätit lax och läste om Bullerbyn. Nu väntar några lediga dagar, julklappsspaning med kusin och farmor, tacosmys, idolfinal och fest i Malmö. Nästa vecka går jag ut i praktik. Jag ska vara hos en kurator, på en skola utanför stan!

Kommentarer
Postat av: Maja

Vad spännande det låter att ha praktik hos en kurator!

Svar: Det ska bli jättekul!!
Annie

2014-12-04 @ 14:50:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0