snow

Lördagstugg


Hej mina favoriter! Åh vad bra Lisa var igår! Jag tycker att det här är första året som Idol har två starka finalister! Mollie har varit min favorit från start men Lisa hade en bättre dagsform och jag tror att det var den som avgjorde allt. Idag har jag och Marcus varit på Väla en runda. Jag vet inte vad som händer med mig men så fort jag kommer dit blir jag trött och får huvudvärk. Gillar mer att gå på stan så man får en nypa luft mellan affärerna. Vi avverkade några ärenden och hade kändisspaning. Jackie Ferm och hennes reporter-kille. Bara en sån sak. Jag ska berätta en sak för er. Snart. Jag är supertaggad! Jag ska anta en ny utmaning. En utmaning jag själv satt upp. Ni får veta mer om en vecka eller så. Nya träningskläder kan komma väl till pass. Jag älskar allt med gult! Ju mer gult desto bättre! Nu ska jag ladda om för kvällen. Hollywoodtema på 20 årsfest väntar! Glad lördag!  

Bilden är lånad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0