snow

Måndagsintåg



Hej igen måndag och en ny vecka på intåg!
Vaknade upp till att hela rummet skakade. Usch! En bit härifrån grävs och renoveras det så misstänker att det är det som orsakar att golvet rister. För en stund sedan tjöt och blinkade ambulansen utanför så det är ett väldans hallå i krokarna. Just nu försöker jag liva upp den här förkylda måndagen med att läsa mina favoritbloggars arkiv från sommaren. Jag älskar sånt, att längta tillbaka och drömma om nytt! Fixar och trixar även med en årsresumé som dyker upp här lagom till nyår! Hoppas ni uppskattar det för det tar en himla massa tid! Om en stund ska jag laga gulaschsoppa och ladda upp inför Ensam Mamma Söker! Ikväll väljer de killar! GLAD MÅNDAG!

Kommentarer
Postat av: Maja

Jaa, vill jättegärna se/läsa en årsresumé! :D

Svar: Vad kul att höra :D
Annie

2014-12-08 @ 17:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0