snow

Micke och Veronica



Ahhhh.
Att kolla på bio där det är sommar i filmen är en blandning av kärlek och hat. Jag vill också gå ut i bara shorts. Jag vill också bada i havet. Jag vill också äta frukostar på altanen. Jag vill inte att kylan ska bita i låren. Jag vill inte behöva ha mössa utan att frysa om öronen. Jag vill inte HA VINTER, JAG VILL HA 25 GRADER ÅRET OM! Så. Nu fick jag det sagt. Jag var ikväll och tittade på Micke och Veronica. En film som går ut på att Isabella Scorubco är dösnygg och David Hellenius, min favorit alla dagar i veckan, är skäggig och rolig! Halvtorra skämt, ett förutsägbart slut och underbara skärgårdsmiljöer. Både jag och Ebba var glada när vi gick därifrån och det är ju ändå ett bra betyg. Mer Hellenius och mer sommar. Tack.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0