snow

Socker & min måndag!

Är taggad inför mitt nya projekt, eller vad man ska kalla det. Jag har köpt hem teer för att ersätta godiset om kvällarna, när sötsuget är som störst. Har även bunkrat upp med grapefrukter, har hört att de ska vara bra mot sockerberoendet. Jag minns sist jag skulle "avgifta mig" att huvudvärken kom smygandes efter några dagar när kroppen inte fick det söta, som den var van vid. Hoppas kunna slippa undan från sånt den här gången även om det känns naturligt att kroppen reagerar!


Jag skulle haft en långdag i skolan idag. Den här veckan ska vi redovisa hur vår fältvecka var! Läraren som skulle haft lektionen på eftermiddagen var sjuk så jag åkte istället hem och fixade med bestyr, gick en promenad och laddar nu upp inför Ensam Mamma Söker. Men först ska jag äta en av mina favoriträtter, kyckling med salami och vitlöksost med pasta och pesto! Imorgon har jag min sista dag hos skolkuratorn, ska ta igen lite tid som jag tappade förra veckan på grund av vinterkräksjukan som härjade. SÅ. Min måndag. Hoppas du mår bra Bloggis! Snart jul å hela den biten igen! Malin kommer hem på onsdag efter en höst i Afrika!! Ebba fyller samtidigt år och sista julklappen ska handlas in! Sen är jag redo för JULETIDER!

Kommentarer
Postat av: Ebbis

Wiiii ja det gör jag!! :D :D

2014-12-15 @ 22:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0