snow

Sött & spel


Det har varit full rulle kanelbulle hela helgen, väldigt roligt förstås men det går alldeles för snabbt! Igår efter att jag fixat klart Marcus födelsedagspresent åkte jag dit, för världens största fikakalas. Hans släkt kom på besök och vi åt mjuka och hårda pepparkakor, tårtor i alla dess former, lussekatter, rocky roards, småkakor och godis att det nästan sprutade ur öronen. På kvällen åt vi middag med hans familj innan vi tog bussen till stan. Jag hade fixat så att vi mötte upp ett par vänner för en spontan spelkväll. Vi körde biljard, fotbollsspel (ni vet sånt med spakar, blå och röda gubbar) blackjack och air hockey! Väldigt kul! Sedan avslutade vi tillsammans natten i min källare med pizza och tända ljus! Har varit rätt mör idag, som sig bör efter en helg i högt tempo! Laddar upp inför en sista vecka i skolan, med nya utmaningar (har planer på G)! Berättar mer imorgon men u p p f r ä s c h n i n g är ledtråden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0