snow

Spelkväll & hemmaspa


Mitt favoritpynt

Alldeles krispigt i luften idag.
Det är sol. Hemtentan är inskickad. En lugn dag väntar. En hel veckas till ledighet väntar. Det är sista dagen för jullåtar. Nu har vi lyssnat på det sen första november. Jag känner mig mätt på det, men absolut inte mer än så. För min skull hade vi kunnat fortsätta ett tag till. En vecka eller så. Men det ska samtidigt bli skönt att växla till något annat. Så. Igår spelade vi spel från kväll till natt. Det var superkul! Vi testade Ryktet Går och Trodde Du Ja. Båda två var riktigt roliga. Tips tips! Vi hann inte testa mitt, får göra det nästa gång. Idag ska jag proppa min hud med massa fukt. Den blir torr och tråkig så fort termometern sjunker under nollan. Jag ska göra inpackning i håret med kokosfett, skrubba kroppen och lägga på en fet kräm. Jag hade velat ha en ansiktsmask också. Någon som kan rekommendera en bra? Dela gärna med dig Väggen! Sen ska jag mest bara vara. Göra sånt jag annars inte hinner. Leta efter goda recept. Skriva klart årsresumén. Söka efter sommarresor. Också ska jag gå på bio. Men mer om det senare! Puss!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0