snow

Tack & nyårslöfte

Jag måste bara få tacka för alla era fina kommentarer som jag fått under årets gång! Jag är imponerad över hur flitiga ni är på att skriva till mig. 10 kommentarer på 320 inlägg. Det är fantastisk att ni tar er tid. Även om det bara är ett par rader så betyder det mycket. Jag vill att ni ska veta det. Nu säger jag TACK för allt 2014, vi ses 2015 Bloggis! Då finns det nya möjligheter till förändring, förbättring och utveckling men först ska vi stanna upp och reflektera över det vi är i JUST NU. Jag vill även påminna dig Bloggis om att årsresumé dyker upp imorgon förmiddag. Jag har kämpat på rätt bra med den så hade ju varit tråkigt om du missar den! Men nu måste vi snacka om en sak. Nyårslöften. Har ni klurat ut något? Jag har läst att det är omodernt att ha nyårslöften. Så då får jag väl vara det. Omodern. För jag har ett. Att dricka mer vatten. Det är livsviktigt och jag ska bli bättre!

 
Jag ska också träna mer och äta nyttigare och inte svära och inte köpa mer kläder och vara en bra flickvän och syster och dotter och bli bättre på att släppa kraven på mig själv och inte noja mig över framtiden och inte grubbla så himla mycket över allt och alla. Men vet ni? Jag kommer inte klara det så det är lika bra att inte ställa löftet och därmed heller inte bryta det. Nu återstår det bara en sak. En sak som ni ska veta. Det är att jag älskar att skriva av mig och älskar att ta bilder och älskar att ni är 25 tappra själar som fortsätter att läsa det jag skriver år ut och år in. Tack.   

Kommentarer
Postat av: ebbis

Go Annie!!!!!

2014-12-30 @ 15:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0