snow

Tio ord


Halka. Skoskav. Buss. Praktik. Sol. Bibliotek. Julklappsshopping. Mataffär. Grillat.

Där har ni min dag i tio ord. Sitter här och lyssnar på Icona Pop. Tycker deras låt We Got The World är så sjukt bra. Eller i ärlighetens namn upptäckte jag den nyss. Spelar den på högsta volym och blir på så gott humör. Status? Idag har jag haft min sista praktikdag. Det har verkligen varit en rolig fältvecka och jag hade kunnat stanna där länge till. Det måste väl ändå varit ett bra betyg? Det slog mig precis att jag inte skrivit en massa om skola på sistone. Skönt va? Haha. Jag har haft det väldigt lugnt på den fronten den senaste tiden. Det är därför ni sluppit mina ångestattacker över tentor, forskningsplaner och istället fått mycket av annat som rör sig i mitt huvud. Jag har haft tid för i-landsproblem, vilket jag tror är viktigt att ibland få reflektera över. Det som klassas som problem får inte alltid vara av det mörkaste mörker. Även mindre allvarliga saker måste få plats! Det är just precis detta jag oroar mig över med min utbildning. Att arbetet alltid kommer kännas nattsvart. Så får det bara inte vara, där med basta. Min tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0